våren påväg!

Hallå där, just käkat frukost far snart till skolan eftersom jag måste för att det är förberedningar för nationella känner mig inte nog pigg egentligen men måste verkligen, vill inte faila nationella.. Igår såg jag bara film som jag sa, böev först ett avsnitt av vampire diaries, efter de såg jag tånårsliv sedan the last song och efter det blev det Save the last dance. Till frukost blev det yogurt, ägg rostade mackor med randiga och ost och kalkon och gurka eftersom att jag inte äter vanlig skinka och te! fruktansvärt gott! Nu är jag mätt och hoppas att jag klarar av skolan utan att hålla på dö av min förkylning.. Efter skolan ska jag hem och lägga mig i min säng igen! funderar även på att ha en frågestund snart, kanske skulle vara kul! Nu äre dags att klä på sig och göra sig i ordning orkar inte sminka mig eller nått känns väldigt onödigt, vårvädret är iaf på topp känns skönt att komma ut i solen ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0