frågelista

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Huvudvärk och irriterad
Favoritgodis: Svårt, beror på vad jag är sugen på. Men mina absoluta favoriter är dom rosa melongodisarna.
Är det nåt du absolut inte äter: Bacon, vegetarisk som gris det är vidrigt.
Kläder just nu: Jeans och en stor tröja, just nu vill jag bli av med mina kläder!
Musik just nu: För tillfället lyssnar jag på Steel bars med Micheal Bolton, klassiker!
Vad sa du senast: Men ta det lugnt!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Oj den var svår, tiderna förr verkar så tuffa och hemska så jag håller mig till nutid!
Sommarplaner: Inga speciella, jobba och umgås med mina vänner
Fisk eller badkruka: fisk, garanterat.
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: En solig höstdag, oj så fint det är!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Om jag redan är fast har jag med de jag har med helt enkelt.
Spelar du nåt instrument: Nej, väldigt omusikalisk.
Morgon- eller nattmänniska: Ingen morgonmänniska iaf, sover helst! sovmänniska!
Sparare eller slösare: Kan inte spara pengar, dom brinner i fickan!
Bästa film: Många favoriter, Blood diamond och Harry potter typ.
Tror på liv på andra planeter: Finns inga bevis, utan bevisen tror jag inte.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Självklart, dom som förtjänar en till chans i tillexepel dödsfall får de!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Beror på hur man menar.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej det gör jag verkligen inte!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, men man kan inte ange de nu, man kanske älskar att ha barn man vet aldrig.
Bio eller promenad: Promenader själv, bio med någon annan.
Är du kittlig: Ja.
Snarkar du? Inte vet väl jag, jag sover ju?
Stjärntecken? Oxe
Rädd för insekter? Nej, va ska det va nödvändigt för. Dödar dom med foten ju. så länge de inte flyger är jag nöjd
Äckligaste insekten: Nått flygande antar jag
Största svaghet: Alla har sina brister, själv blir jag nog arg för fort och har dålig konsentration.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Har ni sett filmen Jumper? om inte se den då förstår ni vad jag vill ha för kraft.
Vad vill du jobba som? De kommer med tiden, i denhär åldern ska man inte behöva välja de.
Chips, morötter eller godis? Chips och godis, orka vara nyttig.
Pizza eller hamburgare? Äter inte hamburgare så pizza eller kycklingburgare.
Skriver du dagbok? Nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har hål i tungan och näsan, och vill tatuera någonting för alla mina fina syskon har 8 stycken, funderar på 8svalor eftersom de står för frihet och de om nått har mina syskon fått mig att känna!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) stökigt, blir tokigt när de är för städat man hittar ingenting.
Gungar du på stolen? Ja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Är höjdrädd, skulle kunna övervinna min rädsla med de så man vet aldrig! men hellre fallskärm tror jag!
Vilken hand håller du gaffeln i ? använder jag kniven vänster gör jag inte de höger.
Är du rädd för blod? Överkommit den rädslan.
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? När ingen lyssnar
Anser du att du är stark? På insidan ja, har jag behövt vara!
Brukar du sola? Nä, har hänt.
Vad gör du om du får hicka? Ingenting funkar för mig.
Röker du? Ja
Kaffe, te eller inget? Både och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0