KÄRLEK!

Eftersom det är våffeldagen blir det att käka våfflor idag såklart! Ligger bara och myser och lyssnar på musik för tillfället och längtar faktiskt till skolan imorgon legat inne en hel vecka är riktigt less! Och fick även goda nyheter för någon dan sedan, min baby flyttar hem på torsdag hon har varit borta för länge nu! äntligen kommer hon ut, även fast vi inte var vänner så länge är hon nog en av de människorna som vet mest om mig vi har gråtit tillsammans skrattat tillsammans väldigt mycket, tror vi nästan hängde med varandra varje dag i ett år. Vi har även gjort massa crazy saker tillsammans som var underbart, nu kommer min saknade bit äntligen tillbaka på TORSDAG!! Medans hon varit borta har jag hittat tillbaka till en massa fina vänner som jag självklart inte kommer skita i (bara så ni vet de). Nu kommer jag ha mina 2 bästa vänner i umeå kan de bli bättre?! Ylva jag hoppas att allt kommer gå bra för dig! För mer tid utan dig vet jag inte om jag klarar! Kärlek till dom 2 bästa människorna på jorden Therese och Ylva, vad skulle jag göra utan er?

Kommentarer
Postat av: sara linnea therese

<3!!!!

2012-03-26 @ 09:26:47
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0