Lite av mitt år

Dålig uppdatering som vanligt! men skyller på samma som förr.
ska sammanfatta 2011 nu hade jag tänkt!
Var i egypten!
Hade en underbar vinter!
Flyttade från Ålidhem till Marieberg!
Praktiserade en hel del!
Myste med mina lillebror som blivit så stor!
Var mycket med Frida!
Hängde massvis på balkongen!
Jobbade!
bodde hos frida med hon och tessan!
hängde ute mycket!
Therese och jag började hänga massvis!
Saknat ylva förjävla mycket!
Färgade håtet brunt!
Klippte av håtet!
Firade halloween som en ballerina!
Låg inne ett antal gånget.
Myste med Therese en massor!
Busade med min lillebror!
Firade lilla jul!
Firade jul påriktigt!
Firade nyår men glömde ta bilder, men hade jätte roligt!
Hände så mycket mer också, kärlek och hat till 2011! Vilket år alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0