too sweet to be mean

Varit den sämsta natten i mitt liv, har så jävla ont i magen, mensverk gånger 10. Stenen kommer längre och längre ner känns som jag ska dö, 4real! (har njursten) Om jag inte kissar ut den snart måste jag stråla den med laser och spränga den.. känner mig verkligen inte taggad på de heller, hatar sjukhus varje gång jag hamnar där måste jag ligga inne och alltid blir de nått jävla fel. Hade planer på att dra och köpa en ny bh efter som de är sjukt bra priser på Twilfit just nu och de är en av dom få ställen som har min storlek.. Men icket orkar mig inte längre än köket för tillfället. Blir väl bara att ligga hemma ikväll! Igår fick jag och min lillasyster ett inpulsivt ryck som vanligt och drog och såg bio, självklart kom vi på de 30 min innan filmen börja så morfar fick köra ner oss på stan, vi såg The darkest hour den var hyfsat är inte så mycket för 3D filmer eftersom glasögonen aldrig passar mitt lilla huvud.. MEn fick lite tid med Sofia iaf! De äger att vara inpulsiv ibland, eller ja oftast det gör livet mycket roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0