bubbel

Less på ligga i den här jävla sängen på de här sjukhuset. Legat här 4 nätter nu skulle få komma hem idag men nä då börja jag självklart spy så får inte fara, hoppas på att få komma hem imorgon men ska väl inte hoppas för mycket. Nålen i min hand irriterar mig och får hurvens varje gång jag tittar på den för att de är blod i slangen, andra handen är blå ena armvecket är sönderstucket och ja ni hör bara hur hemskt de är. Har även ont i vänstra rumphalvan för han på akuten stack in en spruta rakt i muskeln tjihoo..snart är de middag och önskar jag får besök för börjar bli röksugen och otålig och alla i personalen är inte direkt frivilliga att styra ut mig. Är det bara jag eller kan man dö av att få luft i blodet? har fått för många i min slang och är fan rädd och dö när som helst. Kanske lite fjantigt men man kan ju faktiskt dö, men de tycker inte sjuksjöterskorna.. vill hem! gör de inte bättre att jag läser ett forum om hur man kan dö typ och där står de om luft i blodet skrämmer mig själv alldelens för mycket. dom fick ta bort den andra nålen för var rädd för luftbubblan. Tänker iaf se Pretty littke liars nu och försöka skita i bubblorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0