If you wanna build your love up, put your hate down

Ligger i min säng och dricker cola, ska snart lägga mig i ett bad ett litet tag! Haft en bra dag har städat lite, blir att damsuga och tvätta imorgon! Är faktiskt snart 18 så måste väl visa lite ansvar.. Klassen hade ett snack med våran lärare idag om att saker faktiskt måste ändras och hon verkar tagit till sig lite och det känns bra, hela våran skola är kaos, men hon verkar ska ta tag i detta nu! Känns skönt, imorgon kommer min efterlängtade mamma äntligen hem, saknar henne verkligen. Förstår inte hur folk kan flytta hemifrån, skulle sakna min mamma för mycket det är så bekvämt och tryggt med att bo med mamma. Älskar dig mamma! Pratat massor med Therese ikväll, henne saknar jag också massvis! Veckan i fjällen då? Perfekta dagar i backen, mysig stuga, stigit upp tidigt och inte vänt på dygnet alls känns jätte skönt, fått tillbaka mina fräknar, men har saknat min mamma massor däremot. Och ett stort grattis till Danielle som fyller 18 idag! ♥

Kommentarer
Postat av: sara linnea therese

Bästa du!!!

2012-04-17 @ 11:28:39
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0