i feel the rush

Slutkört, less, ont i huvudet, alxeln och bara trött. Tränade barnen idag och efter första passet var jag totalt slut efter att få höja rösten allt för många gånger. Andra passet var ganska lungt barnen var lugna men då skulle jag sitta och passa på "plankan" och endel fick man slänga iväg så min axel mår inte så jätte bra. Mina ögon är väldigt tunga just nu så ska ut och röka sen blir det att krypa direkt i sängen! Imorgon kör vi på hårt i skolan och börjar med sminkning! Blir nog med lösögonfransar och hela köret. Våran nya lärare är för övrigt världens sötaste! Blir nog även att köra med hennes egna sminkmärke, kommer nog bli asm iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0