But I still remember you and what we used to have

Ja, jag är väldigt besviken på dig. Orkar inte ens säga det till dig för du lovade att bättras. Fortfarande inte hänt och kommer nog inte göra. Vet att vi inte sitter ihop men att höra av sig ibland skulle väl ändå inte skada? Ja de va väl de jag hade och skriva, bara skriva av mig för jag är less och besviken. går nog och lägger mig snart, letat ett jävla playstation hur länge som helst nu, men mamma måste ha lagt de på nått jävligt ställe för hittar det inte och orkar inte köra wii för de är ansträngande och jag har ingen energi.


Jag har tappat greppet, vet inte in å ut
Du har sönder mig, fast du gör mig hel
Vi kan ha trampat snett men det här är sinnessjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0