Don't live your life trying to please others

Galet less jag är på människor, även fast jag legat framför datorn hela veckan. Så facebook, bloggar osv bara skitsnack överallt och orkar verkligen inte bry mig om nånting vill ligga här i mig säng och bara se tv och dö lite och ha min sjuka stund. Kan inte säga att jag är världens bästa och aldrig snackar skit men när folk snackar skit om "sina bästa vänner" och säger jätte mycke taskiga saker och sedan skriver du är min bästa, älskar att vara med dig och blablabla bara bullshit. Och när folk låtsas att de tycker så himla synd om folk, de är egentligen inte så himla brydda (beroende på vem de är), varför låtsas bry sig när man knappt känner människan. Alla bryr sig egentligen bara om dig själv och är nyfikna och säger inte att jag är annorlunda bara de att jag erkänner de. Okej inte riktigt bara om sig själv, men för de mesta. Är inte riktad till någon speciell person alls utan till alla, är bara allmänt less på sånt här. Vet att jag själv är en riktigt hemsk människa ibland, är alldelens för irionisk i de flesta fall. Säger inte att jag hatar dom som gör sånt här är bara less, hatar egentligen ingen alls, tycker bara endel är dryg och för självsäkra (vilket är bra till en viss gräns). Sedan finns det ju många fler dåliga egenskaper också men finns ingen vits att ta upp dom känner inte att jag vill peka ut nån.  Nu ska jag lägga mig och se film pz

Kommentarer
Postat av: sara linnea therese

haha, bra att du syftar på mig iallafall;p

2011-12-16 @ 20:16:02
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0