fortsättning - min bästa vän

Jag fortsätter på 30 dagar, eftersom jag inte hade tid förr.
Ja min bästa vän, kan ju inte säga att jag har en utan 4st! Den som vet allt om mig till och med mina mörkaste hemligheter, den människa som vet precis allt och det är det verkligen ingen annan som gör det är Ylva! Den finaste människan jag träffat hon förstår vart ända lilla ord jag säger ja precis allt. Saknar henne mer än jag saknat någon någonsin. Direkt vi träffade varandra klickade vi, vi har nästan aldrig bråkat eller nått. Utan vi har gråtit med varandra och åt varandra, skrattat med varandra och skrattat åt varandra! Vi måste vara dom flummigaste människorna på jorden tillsammans! Hon måste vara den underbaraste, skönaste, roligaste, bästa människa jag träffat!
De av mina bästa vänner jag kännt längst är Danielle och Therese, fina människor som alltid ställer upp vad det än är, det tråkiga är att jag och Danielle alltid glider ifrån varandra de bra är att vi alltid hittar tillbaka! Ni vet när man inte varit med en person på jätte länge, då brukar de bli lite pinsamt att börja babbla på om en massa men så är det verkligen inte med oss! Till Therese då, vi har alltid haft gemensamma vänner och umgicks förr när jag gick i innebandy men de slutade när jag slutade men har alltid kunnat prata med henne om inprinsip allt även fast vi hade glidit ifrån varandra när båda hade pojkvän och jag slutade innebandyn. Men vi har många roliga minnen! Fattar inte riktigt varför vi inte varit med varandra lika mycket som vi är med varandra nu förr, denna tjej är verkligen AWESOME!
Sedan min nyaste bästa vän, Frida. Brukar egentligen bara umgås med mina gammla vänner och folk som går i min klass för jag tycker de är enklast så brukar nästan aldrig klicka med tjejer, men vi klicka snabbt vi började umgås via Jonas. Denna brud är störtskön, ja en som inte bryr sig ett skit snarare sagt och säger vad hon tycker sånna människor älskar jag! Typ nästa första gången jag var med henne kunde vi sitta och typ fistävla, dock har hon ett jävla temprament. Men jag älskar henne ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0