Live your life!

Nu har jag orken igen att börja blogga igen! Vad gör jag då? Ligger hemma och är sjuk, fått sova 17 timmar inatt riktigt skönt, men min hals är inte nådig, snorig och jävlig dessutom kunde inte sova från lördag till söndag heller så sömnen behövde jag! Helgen har varit riktigt rolig faktiskt, fredags tog jag och danielle det lungt bara och i lördags hängde jag med en massa folk, danielle maria och hanna bla! Var i täfteböle och hade kul, blev riktigt sjuk däremot.. igår när jag kom hem la jag mig och såg film till 8 och då slocknade jag. Hade tänkt mig att gå och göra nån mat nu sedan lägga mig och se film eftersom ingen av mina serier kommit ut än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0