frukost

Godmorgon eller ja inte för alla er som är i skolan, vaknade för en timme sen ungefär hunnit göra frukost och käkat den sen slöat lite, kokade ägg och gjorde klämmackor. Första gången i mittliv jag kokade ägg, men vad ska man göra då mamma är borta och man är sugen, men dags att lära sig! Lyckades riktigt bra inte för lösa och inte för hårda, tror att det är jag som gör mina egna ägg i fortdättningen iaf! I mina klämmackor hade jag ost och fetaost, dom som inte har provat de bör göra det, himlen! Och drack även oboy för första gången på länge, hade glömt bort hur gott det var! Idag lär jag också bara ligga och se film eller liknande börjar bli väldigt less på att ligga inne, och imorgon är det förberedelser till nationella i både svenska och engelska, kan verkligen inte missa det, funderar på att fara till skolan på eftermiddagen. I helgen lär jag också bara ligga inne vill verkligen bli frisk nu hur tråkigt det än är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0