Limits only exist in the mind

Inte bloggat på länge för mitt internet och datorn är värdelös.. Less som fan kan knappt se Pretty little liars, har nämligen fastnat, blir så sjukt inne i serier när jag börjar se, tråkigt nog så behöver inte ens serien vara bra utan när jag börjat på nått måste jag avsluta de jag har 1 avsnitt kvar innan jag har sett alla som finns för tillfället, förstår inte hur jag hunnit se alla började ändå förra veckan när jag låg på sjukhuset och har knappt kunnat se hemma, jag är nästan villig att stiga upp tidigt på morgonen för att hinna se ett extra avsnitt, nu har dessutom Gossip girl, One tree hill och Vampire diaries nyaste avsnitt kommit ut, så när jag sett nästa avsnitt av Pll så blir det att se dom!! Varit jätte tråkig på bloggen har inte orkat lägga ut bilder osv men jag bryr mig inte vem som läser min blogg egentligen bara mina nära vänner jag vill ska läsa den och sen finns det ju alltid stalkers som är nyfikna;) hahaha, nä nu ska jag inte va så elak, youre welcome att läsa har ju en öppen blogg så!  Haft en damp dag idag, skolan gick bajs och fatta inte vad man skulle göra så blev arg (inte så ovanligt) men nu är jag på humör igen ligger och käkar popcorn i min säng, sen lyssnar jag på lite taggande musik så jag ska bli ännu mer happy! längtar till imorgon för då får jag tillbringa kvällen med en äkta vän, Therese självklart! vi behöver inte göra nått speciellt när vi är med varandra och de är riktigt skönt men alltid är de lika kul att sitta och snacka med henne det är alltid så mycket nytt att prata om!! förstår inte hur vi jämt kan ha nått att prata om men de har vi! Skulle lägga in en låt också men min dator fick mer damp nu så de går inte men.. Flo Rida - Wild Ones!!! En av alla låtar som gjorde min dag lite bättre! fuck har popcorn i nacken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0