Jag kastar ut det sista

Min helg då, vad hände? Jo på fredagen fick jag hämtning av Therese pappa och for och var med henne, hade det mysigt käka god middag och satt och snacka med hennes pappa och hans tjej, jätte trevligt faktiskt! Skratta fick jag verkligen göra, men de är ju klart var med världens finaste vän och hennes sjukt roliga pappa! Lördagen for jag först en sväng till hörnefors och hälsade på sofia, påväg hem säger Elinda ta på dig bältet du får böter om du inte har bälte, löd inte hennes ord senare på kvällen när jag var med Danielle, Tina och Anton vilket ledde till böter.. skulle ha lyssnat på min kloka lillasyster. Har lärt mig en läxa och kommer inte ha några pengar nästa månad med den där jävla boten.. Då börjar alltså projekt sluta röka, hade ändå lovat mig själv att sluta röka innan jag fyller 18, så nu ska jag verkligen försöka! får börja med att dra ner på nikotinet, vill inte säga att jag kommer klara det för de har jag sagt så många gånger och jag lovar ingenting, men nu ska jag verkligen försöka fimpa röken! Ni som läser dethär får gärna hjälpa mig på traven lite. Går inte att sluta röka utan lite hjälp! Hejja mig! Kanske blir lite lättare när man inte har några pengar att leva på i typ 2 månader, håll tummarna för mig! och jävlas fan inte då kommer ni vara brända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0