i don't wanna wait

For till skolan idag, men hann inte ens va där halva dagen, fick magsmärtor och börja spy. For självklart till vårdcentralen ja det var en massa helvette som vanligt så nu käkar jag pencilin igen, jippie... Tänkte ta bort min blogg men ångra mig, har istället en till blogg men den är lösenordsskyddad, kommer bara skriva för mig själv där och skriva av mig det kan ju också vara skönt ibland blev ett riktigt långt inlägg där idag, så känner att jag nästan inte kan skriva mer idag, sjukt faktiskt! Ligger för tillfället och lyssnar på Bon iver och känner lugnet eftersom dagens tankar är ute, vill inte lägga ut dom här för då blir det väl skrik på endel människor. Och vill inte ha alla i min hjärna, den är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0