i don't even recognize my self

Hemma från sjukhuset efter en vecka med 2 olika pencillin som ska ätas i 2 veckor. Redan ätit 1 vecka och 3 dagar men det blev fel pencillin från början sen på sjukhuset fick jag pencillin i dropp i 3-4 dagar + 2 olika tabletter vilket blev 3 olika pencillin. Har 2 stycken nu för att dom inte vet vilken som hjälper bäst typ. Om 2 veckor är det återbesök och om jag får jätte ont innan de och börjar spy eller liknande blir jag inlagd igen, och det får inte hända. Allt jag har gjort på sjukhuset är att äta massa olika tabletter känns som jag tryckt i mig ett tusentals. Och sen har jag sett PLL som jag snart sett klart.. Undrar vad de blir för serie då? har inga förslag själv ens. Väntar bara på nya avsnitt av alla serier jobbigt:(!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0