Gossip girl

Internet har varit dött i helgen och har legat sjuk, i lördags fick jag matförgiftning som var ett helvette. Men nu är jag frisk! Idag har det inte hänt nått speciellt i skolan, tog sovmorgon för jag hade ont i huvudet, sen fyller min lillebror 2år så mormor var förbi och morfar var också här men det är han ju oftast så! Imorgon ska jag äntligen få göra min dysleksi utredning, har väldigt mycket problem med läsandet så hoppas på en förklaring. Och på torsdag fyller jag 18år, då far mamma bort och sören är kvar hemma men jag ska till pappa över dagen och fira! Blir nog trevligt längesen jag var där nu! Om ett tag ska jag lägga mig i badet och se gossip girl som jag gjort nästan hela dagen! pz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0