crazy

Nu har jag varit oaktiv igen, fy på mig. Men jag har faktiskt fyllt 18 så det får jag skylla på! Första gången på krogen kan jag inte säga var så lyckad vaknade upp och mådde inte bra alls, blä. Innan jag for ut bjöd bror på kinamat och det var uppskattat, kunde knappt röra mig efter för jag var så mätt i magen och ölen till maten gjorde det inte bättre men gott var det! Igår var jag utelåst i 4 och en halv timme, det var inte det roligaste hade ingen ström på telefonen heller.. Gick över till grannen när jag suttit ute i 4 timmar och han var snäll och lånade ut sin telefon och bjöd på godis och tvtittande. Det var uppskattat! Efter det låg jag och såg oth i timmar, orkade inte fara ut dessutom tog jag ett vaccin i förrgår och kände mig inte alls bra igår, jag kokade. Idag har jag varit och tränat och efter de spenderade jag lite tid med syster innan hon skulle på bio. Nu ska jag lägga mig och lyssna på musik ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0