Love life

Egentligen har jag inte haft en sådan bra vecka alls, bara varit trött och allt har bara varit förjävligt. Men jag är så satans taggad på livet så det finns inte, ingenting speciellt händer egentligen. Utan jag bara älskar det som de är! Jag är så jävla glad att jag har alla mina underbara vänner, dom ger mig livsglädje så det bara sprutar om det. Vem fan behöver en pojkvän? Inte då man har mina vänner iaf! Jag menar mina vänner kommer alltid att vara där, varför då förlora dem för en kille som säkert inte ens kommer att hålla i ett år? Det gör jag aldrig om igen! Mina vänner ska alltid komma först, no matter what- spelar ingen roll hur snygg han är! Therese Rosendahl, tusen tack och mer än så du har gjort mitt liv underbart! Ja man kan säga att när allt var som värst kom du med samma humor och samma bekymmer! Sedan blev livet bara så jävla mycket bättre! FYFAN vad jag älskar livet! Även ett stort grattis till Therese som fyller 17 om 5minuter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0