why cant it be like this forever?

Tagit bort masken och smörjt in med med serumet och krämen, nu är huden len som en bäbisrumpa!
Hade egentligen tänkt att se en film, men jag sket i det. Suttit och pratat med Therese på facebook och lyssnat på underbar musik istället! Med bra musik känns livet så jävla värt, är så jävla glad idag och allt är tack vare musiken! Helgen blir nog ganska lugn, mamma och sören far till stockholm, Milo och våran hund Mira åker till morfar och bror kommer hem, tur de då har jag någon som lagar mat åt mig. Annars när jag är ensam äter jag bara nudlar. Eller sist var Danielle här en av dagarna och då fick hon laga mat åt mig! Iaf, just nu sitter jag och käkar tacochips med sourcream och BBQ smak och dricker blåbärssoda! Tycker ni om blåbär, ja då bör ni prova blåbässodan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0