Love you like a lovesong

Haft en bra dag i skolan, dagen gick segt men ändå var den så himla bra! Måste ge lite kärlek till min klass, inte för att jag egentligen står någon speciellt nära och umgås med dem på fritiden men ändå är det så lätt att prata med alla. Tror att det kan vara för att vi kommer varandra väldigt nära pågrund att utbildningen. Det är verkligen hur skönt som helst! Idag stod jag och vaxade Elice ben utan byxor på mig tillexempel, var så kletig på benen så ville inte ta på mig brallorna. haha låter sjukt, men det är så jävla härligt att verkligen inte en jävel bryr sig! Imorgon börjar vid med kroppsbehandlingar, då måste vi självklart vara nude med engångstrosor! haha men det sket jag i eftersom de ändå kommer vara så jävla skönt att få hel peelad och inpackad kropp! kärlek till mig klass iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0