Mina föräldrar

Min mamma heter Lena och bor på marieberg, vilket jag ävenO gör.
Hon har 6 barn, men bara 3 med min pappa, 2 med johan som gick bort förra året... Och 1 med sören som hon är förlovad med nu. Hon är sjukskriven pga våran sjukdom som kallas EDS. För dom som inte vet så är det när man har överrörliga leder osv. Vet inte riktigt va jag ska skriva förutom att det är henne jag bor med.
Min pappa heter Joakim och han bor på ålidhem. Han har också 6 barn, 3 med mamma och 3 med Alexandra som han är gift med. Jag har inte bott hos min pappa sen jag var liten och vi har väl inte direkt någon bra kontakt heller. Han jobbar på volvo och även med bilar på fritiden, så han jobbar väldigt mycket. Min pappa är nog bra på allting tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0