God jul!

Inte orkat blogga på ett tag har haft fult upp med julruset!
Sov hos pappa igår, ja man kan verkligen säga sov somnade i soffan innan middagen vaknade klockan 7 och då åt jag sen somna jag i soffan igen till 9 tror jag och då såg vi film ett tag i vardagsrummet sen gick jag och la mig för att jag fortfarande var trött, Idag är de jul och fått allt jag önskat mig, önskade mig ett par hörlurar, stickade tröjor, en halsduk, mario på wii och presentkort från indiska. Fick en jätte fin tröja som Alexandra stickat! sen fick jag en massa annat fint också, jätte nöjd! örhänget som jag har på mig tex fick jag av en av mina lillasystrar (sofia)! nu ska jag gå och mysa med familjen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0