count to 10

Inte haft orken att blogga alls hamnade på sjukhuset på söndag morgon och låg där till måndag eftermiddag, fått inflamation/infektion i njurarna ähh vet inte skillnaden så låg i över 40 graders feber och är lågtempad så ligger oftast på 36,1 ungefär så inte varit nå kry alls. Stannar hemma från skolan hela veckan och i helgen blir det att ligga hemma och bara vila. är fortfarande riktigt utslagen och får inte i mig någon mat alls, dom värsta smärtorna är borta vilket är skönt! Idag fick jag en tidig julklapp av Mamma och Sören så de blev mer som en krya på dig present, det var en kudde med högtalare så nu har jag en riktig myskudde lovely! Juste även önskap mig julklappar av mormor och morfar också och de är presentkort på indiska så jag kan köpa den underbart fina klänningen jag vill ha, är så jäkla kär i den! Visst är den vacker?

Kommentarer
Postat av: sara linnea therese

fy fan vad snygg!!! tror den skulle passa as bra på dig:D

2011-12-14 @ 23:34:33
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0