I got what it takes to make it all the way

Inte skrivit på en vecka men det har haft sina anledningar, har inte haft lust eller ork. I helgen har jag inte gjort så värst mycket mamma har varit i stockholm så har varit ensam hemma, hatar att sova själv men.. Imorgon är det praktik men jag ska inte fara utan jag ska på Johans grav för imorgon skulle han fyllt 42. Saknar han som fan och det är sånna dagar som är värst! Önsakar att han fanns kvar här med mig, önskar att dagen aldrig kom som att man skulle kunna hoppa över den dagen på åter och ha en mindre dag varje år. Men det går inte, endel saker är väl meant to be antar jag. Men han kommer alltid finnas med mig! Men gud så jag saknar honom! Will always love you!



I fake a smile and say I'm fine
never thought we'd say goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0