the best summer ever

Den här sommarn har haft så mycket kul att bjuda på därför får ni en massa bilder även om det inte visar hela mitt underbara sommarlov! Allt jag velat göra har jag hunnit med!
var på tivolit med Frida och syster!
Jag och Frida drog till hennes båt och chillade!
Jag jobbade.
Drog till brattby!
Frida var söt!
Jag och Frida var grymt ful!
Frida var söt igen!
Hängde med Therese och Olivia hos alex.
Sommaren i city!
Drog på holmön!
Chillade lite
Älskade holmön lite!
Chillade mycket hos Frida!
Hängde mycket med Jones
Var ute och gick endel
Hängde lite med Jonas!
Vi var lite ful
Badade sedan vart man typ arg?
Chillade lite på kajen
Och sedan i BJ parken
Drog till rättvik med Danielle
Kollade på lite bilar
Pussades endel
Käkade endel
Milo tyckte han var duktig.
chillade bara hemma
Tog hål i tungan
Ja det var typ min sommar fast massa andra roligheter också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0